سفارش تبلیغ
صبا ویژن


شبگرد تنها

کاش آسمان آنقدر می بارید که زمین را آب بر میداشت و آبها تو را می بردند،کاش خورشید در همه حال در جاهایی بتابد که تو هستی تا ذوب شوی،کاش آنقدر نداری داشتی که به من و امثال من محتاج می شدی،کاش....

از این کاش ها برایت زیاد دارم ولی غم دل را به کسی نگفتم تا نگویند فلانی کینه ای و بد ذات است،اما این کینه نیست...!زخم دل شکسته ام است که تو آن را شکستی و رفتی و خندیدی و نگفتی من یک روزی دوست وفادارت بودم.دوستی که هرروز با او دیدار داشتی و سه ساعت هم با او تلفنی حرف میزدی و....

خدایا!خیلی وقت است که دلم شکسته و مرهمی برایش پیدا نکردم...

خدایا!خیلی وقت است که چشمانم از گریه های شبانه درد می کند...

خدایا!خیلی وقت است که قسم خورده ام به دوست اعتماد نکنم و اسرار دل را برایش فاش نسازم...

ای بزرگا!از تو می خواهم مرا با کسی همراه سازی که همیشه و همه وقت با هم باشیم نه بی هم...!!!

و برای تمتم بنده هایت این آرزوی زیبا را خواستارم به جز او......

نه!...او هم بنده ی توست.......


نوشته شده در چهارشنبه 91/1/23ساعت 6:41 عصر توسط ریحانه نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ